Cafeaua previne cataracta

PDF Imprimare Email
Evaluare utilizator: / 0
Cel mai slabCel mai bun 
Marţi, 11 Mai 2010 11:08

Consumul de cafea elimina riscul de dezvoltare a cataractei. Cel putin asa sustin cercetatorii de la scoala de Medicina, Universitatea Maryland, citati de romanialibera.ro.

Cofeina este ca un scut de protectie impotriva radicalilor liberi reactivi din oxigen, numiti si ROS, explica cercetatorii.

In realizarea studiului, oamenii de stiinta au pus niste lentile expuse la razele ultraviolete in prezenta unei enzime numita kynurenine, cu si fara cofeina. In acelasi timp au fost facute teste in vivo pe soareci, care au primit cofeina si galactoza.

Rezultatele testelor au aratat ca lentila a fost protejata de leziuni oculare de catre consumul de cofeina.

"Acest efect benefic al cofeinei nu a fost raportat inainte si, drept urmare, este considerat de mare interes, avand in vedere continutul relativ ridicat de cofeina din bauturile de consum", sustin cercetatorii.



 
GoogleLink megosztása: Del.icio.usTwitterFacebookDigg

Felicitari natura, apus de soare, flori

Tradu aceasta pagina

Romanian English French German Greek Hungarian Italian Polish Portuguese Spanish

Vizitatori online

Avem 10 vizitatori online